مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-26پزشكي

واکنش انجمن تغذیه ایران به تبلیغات فریبنده روغن «غنچه»


رییس انجمن تغذیه ایران به تبلیغات فریبنده روغن «غنچه» واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، رییس انجمن تغذیه ایران در واکنش به خبر تبلیغات فریبنده یک روغن خوراکی / تکوفرول باعث جوانی می شود؟ منتشر شده در خبرگزاری فارس، ضمن ارائه پاره ای از توضیحات یادآور شد: شرکت غنچه با سوء استفاده از این همکاری وساخت تیزر های گمراه کننده و اغواگرانه مردم را تشویق به استفاده بی چون و چرا و بدون حد و مرز از روغن به بهانه جوان ماندن!  می نماید که این مسئله در دراز مدت می تواند باعث آسیب رساندن به سلامت جامعه گردد.

متن کامل توضیحات به شرح زیر است:  با سلام  احتراما به استحضار می رساند انجمن تغذیه ایران در راستای حمایت از محصولات سالم و سلامت محور تفاهم نامه ی همکاری با شرکت غنچه امضا نموده است .

این شرکت با ارائه مدارک و مستندات لازم و نیز مجوزهای قانونی اخذ شده از مراجع قانونی ذیصلاح ، انجمن را مجاب نمود که به عنوان پیشگام در تولید روغن های خوراکی نسل سوم که در آن میزان درصد اسیدهای چرب ترانس و همینطور درصد اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 3 و امگا 9 در ارتباط با یکدیگر جلوگیری نمایند که متاسفانه علیرغم قول مساعد اقدام عملیاتی لازم برای توقف این تیزرها هنوز صورت نگرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن تغذیه ایران به تبلیغات فریبنده روغن «غنچه»

واکنش انجمن تغذیه ایران به تبلیغات فریبنده روغن «غنچه»