مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-26سياسي

شناسایی بیش از دو هزار استعداد برتر در حوزه های علمیه


رییس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه از شناسایی بیش از دو هزار و 300 استعداد برتر حوزه های علمیه در هشت دوره شناسایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد در نشست خبری امروز خود با تسلیت ارتحال علامه ذوفنون مرحوم آیت الله حسن زاده آملی بیان کرد: آن شخصیت برجسته یکی از یگانه های دهر و دُردانه های این دوران بود.

وی همچنین با اشاره به این که مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال های گذشته شکل گرفته است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال هاست که بر موضوع توسعه علم و تولید فناوری های نرم، هویت ساز و راهبردی تأکید داشته و دارند.

عضو شورای علمی نخبگان کشور ادامه داد: معظم له بر این باورند که آینده کشور باید توسط نخبگان حوزوی و دانشگاهی راهبری و تمشیت شود و از این رو، مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه تلاش می کند تا سیاستگذاری ها و برنامه های خود را در سه محور شناسایی استعدادهای برتر، زمینه سازی برای رشد آنان و همچنین بسترسازی برای بهره گیری از ظرفیت آنان در مسیر پاسخگویی به نیازهای جهان معاصر دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از دو هزار استعداد برتر در حوزه های علمیه

شناسایی بیش از دو هزار استعداد برتر در حوزه های علمیه