مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-26سياسي

برگزاری راهپیمایی اربعین در تهران/فوتی های کرونا کاهش یافته است


استاندار تهران از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد و گفت: فوتی های کرونایی در استان تهران روند کاهشی را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازلغزنده و شکننده است اظهار داشت: مصوبه ستاد این است که هیچ تجمعی چه در مرقد مطهر امام و چه در حرم عبدالعظیم حسنی نخواهیم داشت.

محسنی بندپی افزود: مصوبه ستاد کرونای استان این بود که هیچ تبلیغی در خصوص تجمع شهروندان برای مراسم جاماندگان اربعین در هیچ نقطه ای از مسیر صورت نگیرد و همچنین مقرر شد تا هیچ نقل و انتقالی برای حضور شهروندان از شهرهای مجاور استان به حرم عبدالعظیم (ع) نداشته باشیم و در عین حال ایستگاه های تزریق کارآزمایی بالینی واکسن فخرا در مسیر راهپیمایی استقرار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته روند مراجعین، فوتی ها و بستری ها در استان نزولی بوده است گفت: روند کاهش به طوری بود که در مراجعین 12.

4 درصد و فوتی ها 18.

8 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشتیم.

استاندار تهران بیان داشت: حدود 506 پایگاه تزریق در استان تهران در 6 میلیون 621 دز تزریق در نوبت اول و بالای 2 میلیون نفر دز واکسن در نوبت دوم را دریافت کردند و با توجه به تعدد مراکز تزریق واکسن و فعالیت مراکز 19 گانه شبانه روزی در استان انتظار داریم تا سهمیه واکسن استان تهران افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی اربعین در تهران/فوتی های کرونا کاهش یافته است

برگزاری راهپیمایی اربعین در تهران/فوتی های کرونا کاهش یافته است