مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-26پزشكي

استقبال نامناسب اصفهانی ها از واکسن کرونا/واکسیناسیون سیاراجرا شد


مدیر مرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: استقبال مردم اصفهان از واکسیناسیون کرونا مناسب نیست و 45 هزار واکسن ظرفیت روزانه استفاده نمی شود.

- رضا فدایی در گفت وگو با را دریافت کردند وی افزود: می توان گفت در حال حاضر 53 درصد از مردم بالای 15 سال در اصفهان یک دُز و 21 درصد نیز دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدیر مرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی به 110 هزار نفر در هر روز رسیده است، ادامه داد: این در حالی است که در هر روز 65 هزار نفر برای واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه می کنند.

تنها واکسن سینوفارم در اصفهان موجود است وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها واکسن سینوفارم در مراکز واکسیناسیون کرونا در اصفهان موجود است، اضافه کرد: واکسن کووبرکت و واکسن آسترازنکا تنها برای تزریق دُز دوم در اصفهان موجود است.

فدایی همچنین در خصوص تصاویر منتشر شده در زمینه تزریق واکسن فایزر در مرکز بهداشت شماره دو اصفهان تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و هنوز واکسن فایزر وارد اصفهان نشده است.

واکسیناسیون عمومی کرونا همیشگی نیست وی با بیان اینکه شهروندان توجه داشته باشند که امکان واکسیناسیون عمومی همیشگی نیست و تنها در بازه زمانی خاص می توانند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نامناسب اصفهانی ها از واکسن کرونا/واکسیناسیون سیاراجرا شد

استقبال نامناسب اصفهانی ها از واکسن کرونا/واکسیناسیون سیاراجرا شد