مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26اقتصادي

جذب سرمایه گذار در گرو حل مشکلات تولید است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد که جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف این استان با رفع مشکلات واحدهای تولیدی امکان پذیر است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد که جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف این استان با رفع مشکلات واحدهای تولیدی امکان پذیر است.

حمیدرضا ایردی یکشنبه 4 مهرماه در چهارصد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس که در محل یکی از شرکت های تولید کننده محصولات لبنی شیراز برگزار شد، گفت: رفع مشکلات این واحد تولیدی از جمله آب پایدار و برق مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به بازدیدهای اخیر اعضای کارگروه رفع موانع تولید از مراکز و کارخانه های تولیدی و صنعتی، هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفت فیزیکی طرح ها و آشنایی با وضعیت واحدهای تولیدی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات فعالیت های صنعتی عنوان و بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنایع و واحدهای تولیدی تأکید کرد.

رییس سازمان صمت فارس عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی برای رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشورهای منطقه است.

ایزدی ادامه داد: صیانت از واحدهای فعال و حفظ شرایط موجود، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام، احیای واحدهای تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار در گرو حل مشکلات تولید است

جذب سرمایه گذار در گرو حل مشکلات تولید است