مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-26بين الملل

جزییاتی از نشست اربیل برای عادی سازی روابط با اسراییل/ سارقی که مغز متفکر نشست شد


منبعی آگاه اظهار کرد، نشست کنفرانس صلح و استرداد و عادی سازی روابط با اسراییل با تلاش «جوزپ برودی» و همکاری مرکز ارتباطات صلح نیویورک امریکا برگزار شده است.

- منبعی آگاه اظهار کرد، نشست کنفرانس صلح و استرداد و عادی سازی روابط با اسراییل با تلاش جوزپ برودی و همکاری مرکز ارتباطات صلح نیویورک امریکا برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، در نشست کنفرانس صلح و استرداد و عادی سازی روابط با اسراییل که با تلاش وسام الحردان ، در اربیل برگزار شد، جوزپ براود ، (Joseph Braude) به عنوان مغز متفکر برگزاری این نشست از طریق مرکز ارتباطات صلح واقع در نیویورک آمریکا ( ‏Center for Peace Communications) عمل کرد.

این طرح مورد حمایت شخصیت های مهمی نظیر مارتین ایندیک و دنیس روس ، مسؤول پرونده خاورمیانه در زمان باراک اوباما و شخصیت نزدیک به هیلاری کلینتون قرار داشت.

جوزپ براود دارای اصالت یهودی و عراقی است که پدربزرگش خاخام اعظم یهودیان در عراق بوده، اما موضوعی که برخی در تلاش برای کتمان آن هستند، این است که براود در سال 2003 میلادی در فرودگاه نیویورک از سوی مقامات آمریکایی بازداشت شد و به همراه وی چندین قطعه اثر باستانی مسروقه و متعلق به موزه عراق کشف و ضبط شد و وی در سال 2004 میلادی به دنبال این اقدام زندانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نشست اربیل برای عادی سازی روابط با اسراییل/ سارقی که مغز متفکر نشست شد

جزییاتی از نشست اربیل برای عادی سازی روابط با اسراییل/ سارقی که مغز متفکر نشست شد