مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26سياسي

مرز مهران بسته است، زائران مراجعه نکنند


استاندار ایلام با تاکید بر بسته مرز مهران، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به استان هایشان اندیشیده شده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با تاکید بر بسته مرز مهران، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به استان هایشان اندیشیده شده است.

محمد نوذری در نشست ستاد اربعین استان در مهران، اظهار کرد: مرز مهران همچنان بسته است و تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در مرز مهران برای بازگشت زوار اندیشیده شده و همه زائرانی که در مرز و شهر مهران حضور دارند به استان خود عودت داده می شوند.

نوذری با بیان اینکه کرونا و صدور مجوز از سوی دولت عراق دو موضوع مهم و تاثیرگذار در برنامه ریزی های ستاد اربعین هستند، ابراز داشت: طبق برنامه ریزی قبلی 60 هزار نفر از مسیرهای هوایی به عراق سفر کرده و پیش بینی می شود 90 درصد از این افراد از مرز مهران برگردند، ضرورت دارد برنامه ریزی لازم بدین منظ ور انجام شود.

وی افزود: با توجه به انبوه جمعیتی که در مرز، شهر و ورودی مهران و نیز حجم جمعیت بازگشت در روزهای آینده ضرورت دارد کلیه دستگاه ها و مدیران برنامه ریزی ها، تدابیر و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

استاندار ایلام با اشاره به برنامه ریزی برای پذیرایی و انجام خدمات لازم برای زوار گفت: معاونین استاندار، فرماندار مهران، اعضای ستاد و سایر مدیران زمینه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران بسته است، زائران مراجعه نکنند

مرز مهران بسته است، زائران مراجعه نکنند