مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-26سياسي

تالیفات «علامه حسن زاده آملی» گنجینه ای بزرگ است


آثار و تالیفات فاخر و نورانی علامه حسن زاده آملی گنجینه ای بزرگ و گران سنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت علامه پارسا و عارف الهی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون عروج ملکوتی علامه پارسا، عارف الهی حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی در ایام اربعین حسینی موجب اندوه و تاثر فراوان شد .

این شخصیت کم نظیر که در منظومه ی مفاخر برجسته حوزه های علمیه و جهان تشیع به مانند خورشیدی عالم تاب می درخشید، عمر پر برکت و حیات طیبه خود را پیوسته صرف علم و اجتهاد در راه اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تربیت شاگردان فاضل نمود و آثار و تالیفات فاخر و نورانی شان گنجینه ای بزرگ و گران سنگ است که همراه با ارادت عاشقانه و بی پیرایه مردم به ویژه جوانان، جلوه ای از برکات و فضایل وجود شریف آن عبد صالح خدا، مدافع و حامی ولایت و اسوه اخلاق، تقوا و فضیلت به شمار رفته و ایشان را برای همیشه جاودانه و راهنمای سالکان و طالبان کمال و قرب الی الله قرار می دهد .

این ضایعه اسفناک و مصیبت عظمی را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) ، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالیفات «علامه حسن زاده آملی» گنجینه ای بزرگ است

تالیفات «علامه حسن زاده آملی» گنجینه ای بزرگ است