مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-26سياسي

آرزوی طلبه گرگانی که به واقعیت پیوست/ محبت های وصف نشدنی یک ملت


سال اول که رفتم به پیاده روی اربعین بسیار هیجان داشتم زیرا آروزی دیرینه ام بود که داشت به واقعیت می پیوست.

- احمدآقا عبداللهی طلبه ای اهل گرگان وقتی از او خواستم خاطره ای از پیاده روی اربعین برایم تعریف کند گفت: کودکان در آغوش مادران در مجالس عزای امام حسین علیه  السلام بزرگ می شوند و از همان  کودکی عشق امام حسین (ع) در  وجودشان شروع به رشد می کند و این عشق به جانشان آمیخته می شود و مادرانی که در دامانشان کودکانی پرورش می دهند که آماده سازی حکومت عدل الهی به دست آنهاست  اینها  همه از شکوه عاشوراست و عشقی که تبلور آن در پیاده روی اربعین است.

احمدآقا گفت: سال اول که رفتم به پیاده روی اربعین بسیار هیجان داشتم زیرا  آروزی دیرینه ام بود که داشت به واقعیت می پیوست.

احمدآقا عبداللهی طلبه ای اهل گرگان در راه اشخاصی را می دیدیم که با وجود نقص عضو آن هم از ناحیه پا اما با تمام توان وقدرت و با عشق این مسیر را طی می کردند و ما بادیدن این اشخاص به خصوص کودکان و دختران و پسران  خردسال و نوجوان حیرت زده می شدیم که این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست.

سفرم را با گروهی آغاز کردم و در مسیر پیاده روی  عشق را به معنای واقعی در عشق به امام حسین علیه السلام دیدم  زیرا با چشمان خود دیدم که مرد و زن پیر و جوان چگونه با تمام وجود مسیر طولانی را می پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی طلبه گرگانی که به واقعیت پیوست/ محبت های وصف نشدنی یک ملت

آرزوی طلبه گرگانی که به واقعیت پیوست/ محبت های وصف نشدنی یک ملت