مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26سياسي

جنگ امروز اقتصادی و فرهنگی است/ صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه جنگ امروز استفاده دشمن از ابزارهای اقتصادی و فرهنگی است، گفت: صیانت از انقلاب مهم ترین وظیفه برای دفاع در این جنگ های پیش رو است.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح یک شنبه در جمع کارکنان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه جنگ امروز نه در حوزه های نظامی بلکه استفاده دشمن از ابزارهای اقتصادی و فرهنگی است، ابراز داشت: صیانت از انقلاب مهم ترین وظیفه برای دفاع در این جنگ های پیش رو است و باید هر چه توان داریم در این مسیر هزینه کنیم.

وی بابیان اینکه نسل امروز میراث دار و وارثان انقلاب و دفاع مقدسی هستند که با زحمت فراوان و فدا کردن جان شهدا به دست شأن رسیده است، افزود: با همان مقاومتی که در برابر دشمن طی هشت سال جنگ ایستادیم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و از این میراث دفاع کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه تلاش در مسر نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس همان مجاهدت درراه خدا است، ابراز داشت: انتشار این مبانی در جامعه مصداق رزق معنوی قلمداد می شود لذا این وظیفه بر دوش تک تک ما گذاشته شده است تا در راستای ترویج این ارزش ها سخت تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز اقتصادی و فرهنگی است/ صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه

جنگ امروز اقتصادی و فرهنگی است/ صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه