مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-26سياسي

علامه حسن زاده، مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بود


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه علامه حسن زاده مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بود، گفت: ایشان شاگردان بسیاری را از بینش و دانش خود مستفیض و بهره مند گرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با بیان اینکه علامه حسن زاده مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بود، گفت: ایشان شاگردان بسیاری را از بینش و دانش خود مستفیض و بهره مند گرداند.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا لله و انا الیه راجعون) ارتحال فقیه عالیقدر و حکیم فرزانه، حضرت آیت الله حاج شیخ حسن حسن زاده آملی (طاب ثراه) موجب تألم و تأثر گردید.

ایشان مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بودند و تألیفات متنوع و ارزشمندی به یادگار گذاشتند.

این دانشمند فاضل با سلوک معنوی و اخلاقی و مجاهده علمی، خود را به مکارم اخلاق و صلابت و اتقان علمی آراسته ساخت و شاگردان بسیاری را از بینش و دانش خود مستفیض و بهره مند گرداند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم ربانی و فقیه پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم ، حوزه های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح مطهر آن بزرگوار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده، مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بود

علامه حسن زاده، مدرسی برجسته در حوزه علوم منقول و معقول بود