مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-26سياسي

پلمب دفتر مسافرتی متخلف در قم با ورود سازمان بازرسی


در پی اخلال در نظم فرودگاه امام خمینی (ره) به خاطر تخلف یکی از شرکت های مسافرتی در شهر قم با اقدام سازمان بازرسی کل کشور دفتر این شرکت پلمب شد.

- در پی اخلال در نظم فرودگاه امام خمینی (ره) به خاطر تخلف یکی از شرکت های مسافرتی در شهر قم با اقدام سازمان بازرسی کل کشور دفتر این شرکت پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، عصر چهارشنبه تجمع حدود 400 نفر در فرودگاه امام خمینی (ره) که فاقد بلیط قانونی بودند، موجب اخلال در نظم فرودگاه و تاخیر در کلیه پروازها شد.

این افراد سیر تشریفات الزامی سامانه سماح و سازمان هواپیمایی کشوری را طی نکرده و صرفاً با معرفی نامه شرکت هواپیمایی العراقیه به صورت مانیفست (برگه پذیرش) که با پرداخت مبالغی بین 7 الی 8 میلیون و پانصد هزار تومان به یکی از شرکت های مسافرتی شهر قم، دریافت کرده بودند به فرودگاه مراجعه کردند.

در همین راستا، از طریق فرماندهی پلیس فرودگاه شرکت مسافرتی متخلف ارم گشت شناسایی و با هماهنگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور و پیگیری بازرسی کل استان قم از دادستان قم دفتر مسافرتی مذکور با دستور قضایی پلمب شد.

بر اساس این گزارش، بازرسان بازرسی امور راه و شهرسازی این سازمان در کنار نمایندگان کمیته ویژه نظارت و پیگیری تخلفات و جرائم مرتبط با عرضه بلیط ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب دفتر مسافرتی متخلف در قم با ورود سازمان بازرسی

پلمب دفتر مسافرتی متخلف در قم با ورود سازمان بازرسی