مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-26سياسي

ثبت 4700 عملیات ایمنی راهنمایی کشتی ها در بنادر هرمزگان


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: بیش از 4 هزار و 700 عملیات راهنمایی کشتی ها در شش ماهه سال جاری به صورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل به همت راهنمایان در بنادر استان انجام شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: بیش از 4 هزار و 700 عملیات راهنمایی کشتی ها در شش ماهه سال جاری به صورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل به همت راهنمایان در بنادر استان انجام شده است.

اسماعیل مکی زاده صبح امروز (چهارم مهرماه) با اشاره به فعالیت راهنمایان در بنادر هرمزگان طی شش ماهه اول سال 1400، اظهار کرد: این عملیات ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابجایی شناورها می باشد که توسط 36 راهنما صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه خدمات راهنمایی کشتی به منظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر ، آبراهه ها و حفاظت از محیط زیست در تمام بنادر مطرح دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می شود، ادامه داد: عملیات های راهنمایی کشتی براساس برنامه و بدون وقفه در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و گاها از مبدا کشورهای درگیر با این ویروس به انجام رسید.

مکی زاده با بیان اینکه در این مدت به منظور تامین سوخت پالایشگاه بندرعباس بیش از 3 مورد عملیات ( STS) کشتی به کشتی سوپر تانکرها توسط راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 4700 عملیات ایمنی راهنمایی کشتی ها در بنادر هرمزگان

ثبت 4700 عملیات ایمنی راهنمایی کشتی ها در بنادر هرمزگان