مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-26سياسي

اهدای 2000 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان توسط یک خیر


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیای گفت: با همت یکی از خیرین استان تعداد 2 هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند تهیه و به آن ها تقدیم شد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 2 هزار بسته لوازم التحریر توسط یکی از خیران برای دانش آموزان تحت حمایت تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این بسته ها شامل 14 قلم لوازم التحریر ضروری هستند که توسط یک خانواده نیکوکار به دانش آموزان نیازمند استان تقدیم شده است.

وی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه ها در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند افزود: تأمین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و تأمین لوازم التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

محمدی با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند علی رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم التحریر را ندارند؛ عنوان کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن ها گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2000 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان توسط یک خیر

اهدای 2000 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان توسط یک خیر