مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-26سياسي

راهپیمایی جاماندگان با نظم و سلامت برگزار می شود


باید جمعیت در راهپیمایی جاماندگان را به گونه ای رهنمون کنیم که آسیبی به سلامت مردم وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاصله گذاری و عدم تجمع باید مورد تاکید باشد)، خدمت و ایجاد و حفظ یک فضای معنوی برخوردار باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که کیفی بودن خدمات و برنامه ها برای مراسم اربعین حسینی مهم است، تصریح کرد: کیفی بودن خدمات و برنامه ها از این جهت مهم است چرا که دل های مشتاق به این عرصه می آیند و این حضور نیازمند خدمات شایسته ای است و باید اعلام کنم 7 منطقه شهرداری درگیر این مراسم است، اما بیشترین درگیری با منطقه 20 است و اگر نیاز باشد مناطقی که درگیر نیستند را به عنوان پشتیبان شهرداری منطقه 20 به میدان خواهیم آورد.

شهردار تهران با بیان اینکه باید فضا را به شکلی تنظیم کنیم که مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین دچار انسداد نشود، توضیح داد: در بحث حمل و نقل باید طوری عمل کنیم که حتی اگر کسی خواست از وسط مسیر برگردد، امکان این انتقال را داشته باشیم و حتی الامکان بار جمعیت به آخر مسیر منتقل نشود و گره در آن به وجود نیاید.

زاکانی افزود: با توجه به شرایط فعلی در عراق و وضعیت مناسب واکسیناسیون در کشور، پیش بینی می شود که راهپیمایی های اربعین در سراسر کشور پرشور تر از سال های گذشته برگزار شود بنابراین باید جمعیت را به گونه ای رهنمون کنیم که آسیبی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی جاماندگان با نظم و سلامت برگزار می شود

راهپیمایی جاماندگان با نظم و سلامت برگزار می شود