مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-26اقتصادي

نیویورک: گارد ملی جایگزین کادر درمان واکسینه نشده می شود


آمار واکسیناسیون ایالت نیویورک تا روز چهارشنبه گذشته نشان می دهد که 16 درصد از 450 هزار کارکن بیمارستانی به صورت کامل واکسینه نشده اند.

یعنی حدود 70 هزار نفر.

- آمار واکسیناسیون ایالت نیویورک تا روز چهارشنبه گذشته نشان می دهد که 16 درصد از 450 هزار کارکن بیمارستانی به صورت کامل واکسینه نشده اند.

یعنی حدود 70 هزار نفر.

نیویورک در دستور جدید ایالتی خود از قطع همکاری با کادر درمان واکسینه نشده خبر داد.

کتی هوکول (هوچول) فرماندار نیویورک در حال بررسی طرح فراخوان گارد ملی برای استخدام در سیستم درمانی و دعوت از متخصصان پزشکی از ایالات دیگر است تا پس از اجرای قانون جدید، کمبود احتمالی نیروهای درمانی در بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی و سلامت این ایالت را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از نیویورک تایمز ، این احتمال وجود دارد که ده ها هزار نفر از اعضای کادر درمان به ضرب العجل های ایالتی برای واکسیناسیون اجباری عمل نکنند و مجبور به ترک کار خود شوند.

در بیانیه روز شنبه دفتر فرمانداری نیویورک آمده است که هوکول در حال برنامه ریزی برای صدور یک دستور اجرایی و اعلام وضعیت اورژانسی است که به متخصصان، کادر درمان و سلامت واجد شرایط در سایر ایالت ها و کشورها، فارغ التحصیلان جدید رشته های مرتبط به درمان و بازنشستگان اجازه می دهد تا در نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک: گارد ملی جایگزین کادر درمان واکسینه نشده می شود

نیویورک: گارد ملی جایگزین کادر درمان واکسینه نشده می شود