مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-26سياسي

واکنش انجمن مدیریت دولتی به حاشیه سازی درباره مقالات سرپرست دانشگاه تهران


انجمن مدیریت دولتی ایران در بیانیه ای نسبت به حاشیه سازی ها درباره برخی مقالات سیدمحمد مقیمی سرپرست جدید دانشگاه تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا،پس از انتشار حکم انتصاب سیدمحمد مقیمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه تهران، برخی کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به چند عنوان از آثار سیدمحمد مقیمی استاد تمام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که در آنها به مطالعه موردی سبک مدیریتی مفاخر ملی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید چمران و سردار حاجی زاده پرداخته است، دست به حاشیه سازی زدند.

البته برخی اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران نیز در حساب های شخصی خود در شبکه های اجتماعی نسبت به این حواشی واکنش نشان داده و این آثار مقیمی را در منظومه آثار قابل اعتنا در قالب مطالعه موردی و تولید علم بومی برشمردند.

در آخرین واکنش، انجمن مدیریت دولتی ایران بیانیه ای در دفاع از آثار علمی سرپرست جدید دانشگاه تهران منتشر کرده و در آن آورده است: این روزها پس از انتصاب دکتر سید محمد مقیمی به ریاست دانشگاه تهران، در برخی شبکه های اجتماعی و محافل رسانه ای مطالبی در خصوص برخی مقالات ایشان منتشر گردید که منتقدین را می توان در دو گروه تقسیم بندی نمود: گروهی معاند نظام جمهوری اسلامی و اسلام عزیز هستند که تکلیف شان معلوم است و اگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن مدیریت دولتی به حاشیه سازی درباره مقالات سرپرست دانشگاه تهران

واکنش انجمن مدیریت دولتی به حاشیه سازی درباره مقالات سرپرست دانشگاه تهران