مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-26سياسي

مشعل فروزان دیار علویان


عروج غمبار علامه شهیر وشخصیت فاخر عرصه های دانایی ومعنوی آیت الله حسن زاده آملی زخمی عمیق و جانکاه بر پیکره جامعه اسلامی و انقلابی کشورمان نهاد.

- ایسنا/مازندران عروج غمبار علامه شهیر وشخصیت فاخر عرصه های دانایی ومعنوی آیت الله حسن زاده آملی زخمی عمیق و جانکاه بر پیکره جامعه اسلامی و انقلابی کشورمان نهاد.

با کنکاش پیرامون ابعاد شخصیتی آن چهره نادرفقهی و علمی این واقعیت رخ می نماید که حقیقتا خلا وجودی ایشان برای نسل معاصر ثلمه ای فراموش نشدنی به حساب می آید.

بی تردید علامه فقید وسعیددیار علویان در قامت استوانه عظیم معنوی و منبع فیض و رحمت واسعه الهی برای انقلاب اسلامی به شمار می رفت که آراستگی وجود آن حضرت به اخلاق نیکو و سلوک عرفانی زبانزد عام و خاص بود.

‏ او به شایستگی در سپهر علم و فقاهت سرآمد فقیهان و فرهیختگان زمانه بود و با غواصی در اعماق دریای علوم گوناگون چیره دستی بر دیگر ممتازین این عرصه ها را بتصویرکشید.

‏علامه حسن زاده آملی را که در حشروانس بابندگان خداوند باید جزو پیشگامان سنت های حسنه نامید، بیش از هر کس نامداران و عالمان شهیر سپهر آگاهی ومعنویت بویژه مقام معظم رهبری و امام المسلمین شناخته اند و در تجلیل و تکریم شخصیت والای ایشان گوی سبقت را از دیگران ربودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل فروزان دیار علویان

مشعل فروزان دیار علویان