مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-26سياسي

بیش از 20 هزار البرزی در پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت می کنند


بزرگترین اجتماع جاماندگان اربعین حسینی برای هفتمین سال متوالی در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک انجام خواهد شد به طوری که هر ساله بیش از 20 هزار نفر در این بقعه متبرکه حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: برنامه در مناطق کم برخوردار خبر داد و افزود: در همین راستا 300 بسته معیشتی در آستان امام زاده حسن (ع) توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار کرد: از دیگر برنامه های اربعین حسینی مراسم عزاداری در بقاع متبرکه است که تاکنون بیش از 30 هیات مذهبی برای اجرای مراسم در این دو روز اعلام آمادگی کرده اند که همه آن ها به نوبت و طبق برنامه در بقاع حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین در تمام بقاع متبرکه زیارت عاشورا قرائت خواهد شد.

دشتکی به راه اندازی دسته های عزاداری و راهپیمایی جاماندگان اربعین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی ها از مبداهای مختلف به سمت بقاع متبرکه انجام می شود؛ بزرگترین اجتماع جاماندگان اربعین حسینی برای هفتمین سال متوالی در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک انجام خواهد شد به طوری که هر ساله بیش از 20 هزار نفر در این بقعه متبرکه حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 هزار البرزی در پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت می کنند

بیش از 20 هزار البرزی در پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت می کنند