مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-26سياسي

فیروزی پوربادی: زائران از تجمع پشت مرزهای زمینی پرهیز کنند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق بوده و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق بوده و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه زائران اربعین به دستور العمل ستاد مرکزی اربعین، بیان کرد: شرایط برگزاری مراسم اربعین امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است و برای حفظ سلامتی زائران همه باید به قواعد و ضوابط تعیین شده برای اعزام زائران توجه داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه اصل زیارت اربعین و مشرف شدن به کربلا کاری پسندیده می باشد شکی نیست و لازم است تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود، اما باید در عین حال به شرایط کرونایی حاکم و ضوابط دولت عراق برای پذیرش زائران توجه داشت.

اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق است و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلیپ های منتشر شده از وضعیت زائران در پشت مرزهای عراق، بیان کرد: مردم نباید قبل از اطمینان از اینکه شرایط برای ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی پوربادی: زائران از تجمع پشت مرزهای زمینی پرهیز کنند

فیروزی پوربادی: زائران از تجمع پشت مرزهای زمینی پرهیز کنند