مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-26سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و تبیین شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و تبیین شود، گفت: این دلاوری و از خودگذشتگی رزمندگان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

- ، آیت الله علی خاتمی صبح یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه استان زنجان در محل دفتر امام جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس روز بسیار مهم و ماندگاری برای ملت ایران است و ایثار گری های شهیدان و رزمندگان هرگز فراموش نمی شود.

وی اظهار کرد: مردم کشورمان نیز تا حد توان در پشت جبهه ها به رزمندگان خدمات رسانی کردند و همچنین در لباس بسیجی در خط مقدم در برابر دشمن ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رشادت های رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست، گفت: این دلاوری و از خودگذشتگی رزمندگان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

خاتمی تاکید کرد: مقاومت هزینه های بالایی دارد اما این هزینه در برابر تسلیم شدن بسیار کمتر است و امروز باید قدر این امنیت و آرامش را بدانیم.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تسلیم می شدیم هزینه های سنگینی باید در برابر دشمن می دادیم، ابراز داشت: جوانان این کشور با غیرت هستند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست نااهلان بیفتد و امروز باید جوانان امروز بصیرت خود را نسبت به دشمن تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و تبیین شود

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و تبیین شود