مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-26اقتصادي

برای ماندگاری استان کرمان در عرصه صادرات چه باید کرد؟


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: اگر بخواهیم استان کرمان در صادرات پایدار بماند و صادرات ارزش واقعی خودش را داشته باشد باید هم در بازارهایمان تجدیدنظر و بازار ها و کشور های بیشتری را فتح کنیم و هم تعداد کالاهایمان را افزایش .

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: اگر بخواهیم استان کرمان در صادرات پایدار بماند و صادرات ارزش واقعی خودش را داشته باشد باید هم در بازارهایمان تجدیدنظر و بازار ها و کشور های بیشتری را فتح کنیم و هم تعداد کالاهایمان را افزایش دهیم و کالاهایی با تکنولوژی بالا تولید کنیم.

سیدمهدی طبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در پنج ماهه امسال کل صادرات استان کرمان 157 هزار تن کالا با ارزش 343 میلیون دلار بوده، اظهار کرد: واردات استان کرمان نیز از ابتدای سال تا پایان مردادماه 27 هزار تن به ارزش 196 میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای صدراتی ما نسبت به ارزش واردات کم است و کالاهایی با ارزش دلاری بالا صادر نمی شوند، تصریح کرد: پسته عمده کالای صادرات استان کرمان است که بیشتر در نیمه دوم سال صادر می شود زیرا محصولی که از انبارها ترخیص می شود از مهرماه بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ماندگاری استان کرمان در عرصه صادرات چه باید کرد؟

برای ماندگاری استان کرمان در عرصه صادرات چه باید کرد؟