مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-26اجتماعي

استقرار 400 دستگاه اتوبوس برون شهری در مرز مهران، از امروز


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: 400 دستگاه اتوبوس بین شهری برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین المللی مهران مستقر می شود.

- نورالله دلخواه در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل برون شهری مستقر در مرز مهران در اوج پیک برگشت زائران به تدریج تا 3 هزار و 500 دستگاه افزایش خواهد یافت و این اتوبوس ها به صورت چرخشی زائران را به استان های مقصد خود جابجا می کنند و سپس به سمت مرز مهران باز می گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: اتوبوس ها در بخش تجاری راهداری و حمل و نقل جاده ای واقع در مرز مهران مستقر هستند و مسافران در بدو ورود به مرز سوار اتوبوس ها شده و به سمت استان های خود حرکت می کنند و تا روز پنجشنبه هفته جاری که بازگشت زائران ادامه دارد در مرز مهران مستقر هستند و حمل و نقل زائران را بر عهده دارند.

دلخواه با بیان اینکه برنامه ریزی ها به گونه ای انجام گرفته است که زائران پس از بازگشت به کشور بلافاصله و بدون حضور در کانون جمعیتی مهران عازم استان های خود شوند، گفت: در اربعین سنوات گذشته به طور میانگین در شبانه روز بین 250 تا 300 هزار نفر زائر جابجا می شد و موج بازگشت زائران در این اربعین سبک تر است و مشکلی در زمینه جابجایی زائران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 400 دستگاه اتوبوس برون شهری در مرز مهران، از امروز

استقرار 400 دستگاه اتوبوس برون شهری در مرز مهران، از امروز