مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-26پزشكي

بیشترین علت ابتلا کودکان به کرونا، تماس با والدین است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق بررسی های به عمل آمده بیشترین درگیری کودکان با بیماری کووید 19 از طریق تماس با والدین آلوده به این ویروس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی علی محمدی اظهار کرد: کودک مبتلا به بیماری کووید 19 با علائم تنفسی، ریوی و گوارشی بیماری خود را بروز می دهد و این بیماری در کودکان از نظر علائم با سایر بیماری های ویروسی دوران کودکی که بیشتر با بثورات جلدی همراه است متفاوت بوده و کودکانی که با کروناویروس درگیر می شوند به دلیل حساسیتی که وجود دارد نیاز به مراقبت بیشتر و حتی بستری در بیمارستان در یک مقطع زمانی خاصی دارند.

وی افزود: طبق بررسی های بعمل آمده بیشترین درگیری کودکان با بیماری کووید 19 از طریق تماس با والدین آلوده به این ویروس بوده است و از والدین مبتلا به ویروس کرونا درخواست می شود با قرنطینه کامل خود از تماس با کودکان جدا اجتناب کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: از آنجاکه رفتار این ویروس مبهم است این احتمال وجود دارد که میزان درگیری ویروس کرونا در بین کودکان افزایش یابد و براین اساس توصیه می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون اجازه ندهیم این ویروس بیشتر از این جولان دهد و سوش ها و رفتارهای جدیدی را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین علت ابتلا کودکان به کرونا، تماس با والدین است

بیشترین علت ابتلا کودکان به کرونا، تماس با والدین است