مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-26اجتماعي

موکب هایی که خدمت رسان پناجویان افغان شدند!


مسئول خیمه میاندار خدمت هیئات مذهبی کشور گفت: بچه های امام حسینی که همیشه پای کار خدمات اجتماعی بودند بر اساس روایتی از پیامبر(ص) که «هرکسی صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست» موکب هایی که هر سال برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین .

- ایسنا/قم مسئول خیمه میاندار خدمت هیئات مذهبی کشور گفت: بچه های امام حسینی که همیشه پای کار خدمات اجتماعی بودند بر اساس روایتی از پیامبر(ص) که هرکسی صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست موکب هایی که هر سال برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین به کشور عراق اعزام می شدند و امسال با توجه به محدودیت های کرونایی امکان حضور ندارند، برای اعزام به مرز افغانستان اعلام آمادگی کردند تا موکب هایشان را در مرز افغانستان برپا کنند و به این عزیزان ارائه خدمت کنند.

هادی شعبانی، مسئول خیمه میاندار خدمت هیئات مذهبی کشور، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ماجرای کرونا به همه مردم دنیا درس داد که فارغ از خط و مرزهای کشیده شده بسیاربه هم نزدیک هستیم و زندگی ما به هم دیگه تاثیر می گذارد.

وی بابیان اینکه افرادی در مزرهای شرقی کشورمان آواره شده اند و وظیفه شرعی و انسانی ما است که دست آن ها را بگیریم، اظهار کرد: بچه های امام حسینی که همیشه پای کار خدمات اجتماعی بودند بر اساس روایتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب هایی که خدمت رسان پناجویان افغان شدند!

موکب هایی که خدمت رسان پناجویان افغان شدند!