مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-26اجتماعي

مدعیان انتخاب رشته اشتباه در کنکور چه اقدامی باید انجام دهند؟


نتیجه نهایی آزمون سراسری سال 1400 اعلام شده است در این موارد معمولا برخی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود می شوند و متقاضی هستند تا به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند، - فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: نتیجه نهایی آزمون سراسری سال 1400 اعلام شده است در این موارد معمولا برخی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود می شوند و متقاضی هستند تا به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند، معرفی شوند.

وی ادامه داد: تنها درخواست هایی قابل پذیرش و بررسی هستند که شامل مصادیق اشتباه در انتخاب رشته هستند که در اطلاعیه چهارم مهر سازمان آمده است.

زرین آمیزی گفت: این داوطلبان باید اطلاعیه درخصوص اشتباه در انتخاب رشته را مطالعه کنند و تنها در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی https://request.

sanjesh.

org   و پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی در روز پنج شنبه 8 مهرماه و درصورتی که در کدرشته محل مورد درخواست دارای نمره باشند، درخواستشان قابل بررسی است.

وی افزود: نتیجه بررسی تا 14 مهرماه در سامانه مذکور قابل ثبت هست و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی تا 10 آبان بصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان انتخاب رشته اشتباه در کنکور چه اقدامی باید انجام دهند؟

مدعیان انتخاب رشته اشتباه در کنکور چه اقدامی باید انجام دهند؟