مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26اجتماعي

دفتر حوضه آبریز زاینده رود در اصفهان مستقر شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است دفتر حوضه آبریز زاینده رود برای حل بحران های ناشی از کم آبی و خشکسالی در اصفهان مستقر شود.

- با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار 58 روز ناسالم را داشته ایم، اظهار داشت: این امر به دلیل فعالیت 16 کانون گرد و غبار داخلی، خشکی زاینده رود و کمبود بارش ها اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در دو میلیون هکتار از عرصه های زیست محیطی در استان اصفهان 44 هزار گونه از جانوران از جمله کل، بز، قوچ و میش که گونه های نادر و کمیاب هستند در سال جاری درگیر کمبود علوفه و آب شدند، افزود: بر این اساس 2.

5 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و اعتبارات مدیریت بحران کشور برای تأمین آب و علوفه این حیوانات به محیط زیست پرداخت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در حالی وارد سال زراعی جدید شده ایم که منابع آبی استان محدود و شرایط خشکسالی حاکم است، اضافه کرد: برنامه های پیشگیری و کنترل این اثرات تدوین و برای مدیریت بحران کشور و نهادهای ذی ربط ارسال شده است.

اجرای طرح های نوین آبیاری در 134 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اصفهان وی با اشاره به اجرای 134 هزار هکتار طرح های نوین آبیاری در استان اصفهان برای مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی ابراز داشت: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر حوضه آبریز زاینده رود در اصفهان مستقر شود

دفتر حوضه آبریز زاینده رود در اصفهان مستقر شود