مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26اقتصادي

6 استارت آپ رویداد «استان آپ» در کرمان موفق به جذب سرمایه شدند


در پایان رویداد استان آپ کرمان از میزان 13 تیم که به معرفی کسب و کار خود می پرداختند، 6 تیم موفق به جذب سرمایه شدند و مذاکراتی میان آنها و سرمایه گذار صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل ازروابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر با اشاره به برگزاری اولین رویداد استان آپ در کرمان، گفت: این رویداد در راستای اتصال ایده به سرمایه در اکوسیستم استارت آپی کشور با حضور 13 استارت آپ و با حمایت صندوق نوآوری برگزار شد.

در این رویداد رییس صندوق نوآوری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، رییس پارک علم و فناوری استان کرمان، رییس اتاق بازرگانی کرمان و رییس صندوق پژوهش و فناوری یزد نیز حضور داشتند.

  وی با اشاره به فرایند اجرایی برگزاری استان آپ کرمان گفت: برای این رویداد ما از خرداد ماه سال جاری کارها را آغاز کرده و فراخوان افزود: از 13 استارت آپی که در اولین رویداد استان آپ در کرمان طرح های فناورانه خود را ارائه کردند، 6 استارت آپ بوم زیست یاخته ، پنگان الکترونیک ، ماهوت ، بسته بندی پسته تر ، کاربردهای مدنی رادارهای موج میلیمتری و سرو در حین ارائه طرح، موفق به جذب سرمایه از سوی سرمایه گذاران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 استارت آپ رویداد «استان آپ» در کرمان موفق به جذب سرمایه شدند

6 استارت آپ رویداد «استان آپ» در کرمان موفق به جذب سرمایه شدند