مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26اقتصادي

ساخت جواهرات بیش از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و ترقی است


پیشران موفق گوهرتراشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از خلاقیت در تولیدات متفاوت، بازاریابی و بسته بندی به عنوان رموز موفقیت خود در این حوزه یاد می کند.

- ایسنا/یزد پیشران موفق گوهرتراشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از خلاقیت در تولیدات متفاوت، بازاریابی و بسته بندی به عنوان رموز موفقیت خود در این حوزه یاد می کند.

به دنبال اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعداد زیادی از علاقه مندان به صنایع دستی در این طرح، در رسته ی شغلی تراش سنگ های قیمتی ثبت نام کرده و در حال آموزش و توانمند شدن جهت تولید کالای با کیفیت جهت اتصال به بازار هستند.

علی اصغر توکلی یکی از پیشران های موفق این طرح که در حوزه تراش سنگهای قیمتی درای هفت سال سابقه فعالیت است، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا عنوان می کند: روند ساخت جواهرات، در سه دهه ی اخیر، بیش از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و ترقی بوده است و با توجه به این که صنعت مذکور اصولاً تابع مکان و زمان و مستلزم ایجاد کارگاه خاصی نیست، از جهات مختلفی با مختصات مشاغل خانگی همخوانی دارد و از گزینه های مناسب جهت رونق و توسعه مشاغل خانگی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت جواهرات بیش از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و ترقی است

ساخت جواهرات بیش از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و ترقی است