مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-26سياسي

آغاز کوچ پاییزه 13 هزار خانوار عشایری در اردبیل


همزمان با آغاز فصل خزان جامعه عشایری کوچنده استان اردبیل به تعداد 13 هزار خانوار کوچ پاییزه خود را از ییلاقات به سمت قشلاقات آغاز کردند.

- ایسنا/اردبیل همزمان با آغاز فصل خزان جامعه عشایری کوچنده استان اردبیل به تعداد 13 هزار خانوار کوچ پاییزه خود را از ییلاقات به سمت قشلاقات آغاز کردند.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل چهارم مهرماه در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی برای پشتیبانی از کوچ پاییزه عشایر در اردبیل اظهار کرد: از اول مهرماه تا دهم این ماه مقرر شده بر اساس تقویم کوچ عشایر استان کوچ پاییزه خود را از ییلاقات به سمت قشلاقات مغان انجام دهند که در این زمینه نیازمند همکاری و پشتیبانی دستگاه های خدمات رسان هستیم.

معرفت آذری تصریح کرد: چهار هزار و 600 خانوار عشایری از ییلاقات استان همسایه آذربایجان شرقی استفاده کردند که تلاش می کنیم در انتقال دام و خود عشایر منطقه به قشلاقات مغان از ظرفیت دستگاه های متولی استفاده کنیم.

وی گفت: امیدواریم عشایر در کوچ پاییزه خود از اتراق کنار رودخانه ها پرهیز کرده و به هیچ وجه کوچ شبانه انجام ندهند بلکه سعی و تلاششان بر تأمین ایمنی بیشتر باشد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل در مورد واکسیناسیون عشایر در مقابل بیماری کرونا افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی کوچ عشایر انجام می شود و سعی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کوچ پاییزه 13 هزار خانوار عشایری در اردبیل

آغاز کوچ پاییزه 13 هزار خانوار عشایری در اردبیل