مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-26پزشكي

کمتر از 20 درصد گروه های سنی اردستان واکسن نزدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با وجود سرعت گرفتن واکسیناسیون، هنوز 10 تا 20 درصد گروه های سنی مختلف در شهرستان اردستان واکسن نزده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با وجود سرعت گرفتن واکسیناسیون، هنوز 10 تا 20 درصد گروه های سنی مختلف در شهرستان اردستان واکسن نزده اند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان ضریب اشغال بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان و موارد مثبت کرونایی در اردستان شکننده است و با وجود سرعت گرفتن واکسیناسیون، هنوز به طور میانگین 10 تا 20 درصد گروه های سنی مختلف واکسن نزده اند.

وی با بیان اینکه گروه های سنی 70 تا 74 و 75 تا 79 سال تاکنون بیشترین میزان واکسن را در شهرستان اردستان دریافت کرده اند، افزود: شبکه بهداشت و درمان به روش های مختلف از جمله پیامک و فراخوان عمومی و خیابانی به شهروندان هشدار واکسیناسیون داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان واکسن زدن را یک تکلیف و مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروز هم زمان با افزایش فعالیت های واکسیناسیون، گروه هایی در فضای مجازی شروع به تبلیغات بر علیه واکسن کرونا کرده و واکسن ستیزی را در جامعه به راه انداختند که باعث می شود مردم از واکسیناسیون اجتناب کنند در حالی که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 20 درصد گروه های سنی اردستان واکسن نزدند

کمتر از 20 درصد گروه های سنی اردستان واکسن نزدند