مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-26ورزشي

احتمال میزبانی استان های دیگراز بازی های فجر/ مسئولین تیم را فراموش کردند


مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه پارس به احتمال زیاد در هفته های اول شروع لیگ، بازی ها در استان های دیگر برگزار می شود.

- رسول فلاح در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر شهید سپاسی در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، گفت: پس از گذشت حدود 4 هفته از آغاز تمرینات، تیم روز یکشنبه چهارم مهرماه عازم تهران می شود تا ضمن برپایی یک اردوی ده روزه، چند بازی تدارکاتی با تیم های خیبرخرم آباد، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان برگزار کند و احتمال انجام بازی دوستانه مقابل یکی از تیم های استقلال و یا پرسپولیس نیز وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه اظهار داشت: 80 درصد اسکلت تیم را حفظ کردیم و هشت بازیکن باکیفیت لیگ برتری و لیگ یکی نیز جذب شده اند که آخرین مورد آن جذب ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته شاهین بوشهر است که عنوان بهترین دروازه بان لیگ دسته یک را یدک می کشد و همچنین توانستیم تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود را که قراردادشان به پایان رسیده بود و یا دوران سربازی آنها تمام شده بود، در تیم فجر حفظ کنیم.

احتمال میزبانی در استان های همجوار مدیرعامل تنها نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر، در خصوص مهمترین مشکلات پیش روی این تیم بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال میزبانی استان های دیگراز بازی های فجر/ مسئولین تیم را فراموش کردند

احتمال میزبانی استان های دیگراز بازی های فجر/ مسئولین تیم را فراموش کردند