مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-26پزشكي

تدبیر طب سنتی برای سندورم پیش از قاعدگی


یک محقق طب سنتی درخصوص درمان پیشنهادی طب سنتی برای دردهای پیش از قاعدگی، گفت: مصرف دمنوش هایی مانند بادرنجبویه، گل اروانه، مرزنجوش و اسطوخودوس و کاسنی و شاتره در حوزه درمان و سم زدایی از کبد و قرص های تقویتی از جمله راهکارهای لازم در راستای تقویت بدن فرد به حساب می آیند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک محقق طب سنتی درخصوص درمان پیشنهادی طب سنتی برای دردهای پیش از قاعدگی، گفت: مصرف دمنوش هایی مانند بادرنجبویه، گل اروانه، مرزنجوش و اسطوخودوس و کاسنی و شاتره در حوزه درمان و سم زدایی از کبد و قرص های تقویتی از جمله راهکارهای لازم در راستای تقویت بدن فرد به حساب می آیند.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت وگو با ایسنا درخصوص سندروم های پیش از قاعدگی، اظهار کرد: سندرم پیش از قاعدگی مجموعه ای از علائم نامطلوب است که به طور مداوم در یک دوره ی قبل از قاعدگی ایجاد و بعد از قاعدگی ناپدید می شود.

این محقق طب سنتی افزود: دیدگاه های طب جدید با طب قدیم تفاوت دارد، طب جدید آگاهی آن چنانی به علل این سندورم ها نداشته و تنها برای رفع این مشکل، اقدام به درمان می کند.

وی افزود: اگر ریشه مشکلات به قبل از قاعدگی بازگردد، باید نبود هارمونی ها و هماهنگی میان کبد و قلب را مدنظر قرار داد که تعریفی معادل آن در طب جدید وجود ندارد، از جمله این ناهماهنگی ها می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر طب سنتی برای سندورم پیش از قاعدگی

تدبیر طب سنتی برای سندورم پیش از قاعدگی