مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-26سياسي

توضیح درباره پرونده کودک آزاری یک معلم در آذربایجان شرقی


در همین حال فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، - در همین حال فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر (آذربایجان شرقی) با بیان کودک آزاری در شهرستان مربوط به سال قبل است گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکشنبه ایرنا، رحیم عبدالهی در یک گفت و گوی خبری افزود: در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت 2 نفر از والدین دانش آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر مبنی بر کودک آزاری فرزندان شان توسط معلم روستا در سال گذشته، موضوع بلافاصله بصورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی ایجاد شده، موضوع را در اسرع وقت رسیدگی و مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره پرونده کودک آزاری یک معلم در آذربایجان شرقی

توضیح درباره پرونده کودک آزاری یک معلم در آذربایجان شرقی