مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-26اقتصادي

49 درصد جامعه هدف نهاوند دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند


تاکنون 49 درصد افراد بالای 15 سال در شهرستان نهاوند دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تاکنون 49 درصد افراد بالای 15 سال در شهرستان نهاوند دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

علی احسان خیشوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 67 هزار و 300 نفر از افراد بالای 15 سال در شهرستان نهاوند دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: همچنین تا شنبه سوم مهر 102 هزار نفر از افراد 15 سال در شهرستان دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

خیشوند با اشاره به اینکه روزانه سه هزار دز واکس کرونا در شهرستان نهاوند تزریق می شود و برای تزریق روزانه چهارهزار و 500 دز برنامه ریزی کرده ایم، ادامه داد: چهارمین پایگاه تجمیعی واکسن کرونا در نهاوند راه اندازی شده است و پایگاه اصلی شهرستان نیز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

خیشوند خاطرنشان کرد: مؤسسه آموزش عالی امید نهاوند در محل دانشگاه غیرانتفاعی این شهر به عنوان پایگاه تجمیعی چهارم شهرستان جهت تزریق واکسن کرونا فعالیت خود را شروع کرده است.

او با اشاره به برداشتن محدودیت سنی تزریق واکسن در نهاوند، تصریح کرد: در خانه بهداشت های روستایی هم که شرایط لازم را دارند کار تزریق واکسیناسیون را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 درصد جامعه هدف نهاوند دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

49 درصد جامعه هدف نهاوند دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند