مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-26سياسي

رییس جمهور رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا علامه حسن زاده آملی، گفت: این اندیشمند متبحر و جامع نگر، حیات طیبه خود را وقف تألیف و تبیین آثار گوناگون اعتقادی، - رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا علامه حسن زاده آملی، گفت: این اندیشمند متبحر و جامع نگر، حیات طیبه خود را وقف تألیف و تبیین آثار گوناگون اعتقادی، فلسفی، عرفانی، ریاضی، نجوم، ادبیات فارسی و عربی نمود و کارنامه درخشان و پر باری از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و السلمین سید ابراهیم رییسی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمه لا یَسُدّها شَیء رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا، علامه حسن زاده آملی طاب ثراه، موجب اندوه و تاثر خاطر گردید.

این اندیشمند متبحر و جامع نگر، حیات طیبه خود را وقف تألیف و تبیین آثار گوناگون اعتقادی، فلسفی، عرفانی، ریاضی، نجوم، ادبیات فارسی و عربی نمود و کارنامه درخشان و پر باری از خود به یادگار گذاشت.

مقام والای علمی، پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا، اخلاص، اخلاق و تهذیب نفس، سلوک عرفانی و تعهد انقلابی و اجتماعی، از ویژگی های متمایز و ماندگار این چهره فرهیخته بود که باقیات صالحات ارزشمندی برای ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت

رییس جمهور رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت