مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:402021-09-26سياسي

فلاحی: اجرای رتبه بندی معلمان موجب افزایش کیفیت آموزشی کشور می شود


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت موضوع رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی موجب می شود هم کیفیت آموزشی ما افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت موضوع رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی موجب می شود هم کیفیت آموزشی ما افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان و چالش هایی که این لایحه پشت سر گذاشت، عنوان کرد: بیش از 10 سال است که هم فرهنگیان و هم نمایندگان منتظر هستند که این لایحه هرچه سریع تر به مجلس بیاید تا بررسی و تصویب آن نهایی شود.

وی افزود: مجلس قبل از عید کلیات لایحه را به صورت دوشوری تصویب کرد تا مجددا در پایان دولت قبلی به دولت جدید بازنگردد، در کمیسیون نیز بند به بند آن بررسی و اصلاح شد تا بند هفتم که مربوط به مسائل مالی بود.

هزینه رتبه بندی معلمان حداقل 30 هزارمیلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: دولت سابق 5 هزار و دویست میلیارد برای این موضوع در نظر داشت، ولی آقای نوبخت ادعا می کرد که برای این لایحه 60 هزارمیلیارد تومان در نظر گرفته شده است و برای همین مسائل مالی، این لایحه در این مدت میان کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: اجرای رتبه بندی معلمان موجب افزایش کیفیت آموزشی کشور می شود

فلاحی: اجرای رتبه بندی معلمان موجب افزایش کیفیت آموزشی کشور می شود