مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-26سياسي

همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است


فرماندار بوشهر با اشاره به همدلی مناسب مدیران استان، گفت: بوشهر در استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی و بکارگیری بانوان شایسته در این عرصه پیشتاز است.

- ، عباس جمشیدی صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که گراوند استاندار سابق بوشهر با جدیت دنبال می کردند، احداث مسکن مددجویان و تأمین جهیزیه بود.

وی اضافه کرد: اقدامات بی نظیری در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان در استان بوشهر انجام شده است که بیانگر نوع دوستی ایشان و نگاه خاص به موضوع بوده است.

فرماندار بوشهر، استفاده از نیروهای بومی استان بوشهر را یکی دیگر از رویکردهای استاندار سابق بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان شایسته از دیگر رویکردهای گراوند در استان بوشهر بوده است.

وی استفاده از نیروهای درون سازمان وزارت کشور را از دیگر اقدامات مهم گراوند دانست و افزود: این استفاده باعث شد تا نیروهای وزارت کشوری تلاش بیشتری داشته باشند تا دیده شده و استفاده شوند.

جمشیدی با بیان اینکه همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است، ادامه داد: گراوند در کنار قاطعیت با احترام با زیرمجموعه ها برخورد و رفتار می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است

همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است