مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:252021-09-26اقتصادي

چرا قبض برق این دوره برخی مشترکین برق بیشتر شد؟


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ افزایش قیمت جدیدی در قبوض برق نداشته ایم، دلیل افزایش بهای برق برخی مشترکان در دوره اخیر را استفاده زیاد از وسایل سرمایشی دانست که باعث شده برخی مشترکین مشمول افزایش قیمت پلکانی شوند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ افزایش قیمت جدیدی در قبوض برق نداشته ایم، دلیل افزایش بهای برق برخی مشترکان در دوره اخیر را استفاده زیاد از وسایل سرمایشی دانست که باعث شده برخی مشترکین مشمول افزایش قیمت پلکانی شوند.

تیمور اکبری در گفت و گو با ایسنا، درباره افزایش برق بهای برخی از مشترکین در دوره اخیر، اظهار کرد: دلیل این امر افزایش قیمت برق نیست و از ابتدای امسال هیچ افزایشی در قیمت برق نداشته ایم.

وی افزود: آنچه باعث شده هزینه برق برخی مشترکان در دوره اخیر افزایش یابد استفاده از وسایل سرمایشی در فصل تابستان خصوصا کولر گازی بوده که به شدت پر مصرف است.

به گفته معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، این افزایش مصرف باعث شده هزینه برق مصرفی این مشترکین مشمول افزایش قیمت پلکانی شود و تعرفه قبوض آنها بالا برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قبض برق این دوره برخی مشترکین برق بیشتر شد؟

چرا قبض برق این دوره برخی مشترکین برق بیشتر شد؟