مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:202021-09-26سياسي

واکسن برکت امروز به خراسان جنوبی می رسد


وزیر بهداشت دستور تأمین واکسن برکت برای خراسان جنوبی را صادر کرد و در پی این دستور، امروز خراسان جنوبی گیرنده محموله واکسن برکت خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر بهداشت دستور تأمین واکسن برکت برای خراسان جنوبی را صادر کرد و در پی این دستور، امروز خراسان جنوبی گیرنده محموله واکسن برکت خواهد بود.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، شنبه شب 3 مهرماه به رسانه های گروهی گفت: پس از مکاتبه با وزیر بهداشت، وی دستورات لازم برای تأمین واکسن برکت برای خراسان جنوبی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با قدردانی از معاون بهداشت وزیر بهداشت که پیگیری و نگاه ارزشمندی به تأمین واکسن برای استان داشته است، افزود: با پیگیری مستمر و مدیریت جهادی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همکاران وی در چند روز آینده دغدغه نبود واکسن برکت در استان برطرف خواهد شد.

غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی نیز به ایسنا گفـت: تنها واکسن سینوفارم برای تزریق به گروه های سنی جدید موجود است و این افراد می توانند در اسرع وقت واکسن بزنند.

وی افزود: واکسن برکت برای هیچ کدام از نوبت های واکسن در استان موجود نیست و واکسن آسترازنکا تنها برای تزریق نوبت دوم موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن برکت امروز به خراسان جنوبی می رسد

واکسن برکت امروز به خراسان جنوبی می رسد