مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 03:502021-09-26سياسي

نکته روانشناختی که قبل از ازدواج باید بدانید/ چگونه شخصیت شناسی داشته باشیم؟


یک کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت گفت: اولین قدم برای تصمیم گیری درباره ازدواج دقت در رفتار و واکنش های فرد مورد نظر برای تشخیص تیپ شخصیتی آن است.

- محمد امین زاده کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهارداشت: شناخت الگوها ی رفتاری و تیپ شخصیتی طرف مقابل قبل از ازدواج کمک شایانی به برقراری ارتباط مثبت و آشنایی پیش از ازدواج از روحیات و رفتارهای یکدیگر می کند.

وی تصریح کرد: ازدواج یکی از مهم ترین اتفاقات و تحولاتی است که در زندگی هر فرد رخ می دهد، اتفاقی که خوب یا بد می تواند به اندازه یک عمر بر زندگی افراد سایه بیندازد و و سعادت کرده و یا بر عکس، مشکلات، رنجش ها و حتی بحران ها و آسیب های جبران ناپذیری را برای شان به دنبال می آورد.

امین زاده ادامه داد: زمانی که افراد با تیپ های شخصیتی آشنایی پیدا می کنند، شناختی بهتر و کامل تر از همسر آینده خود که مورد انتخاب شان قرار گرفته به دست می آورند، بنابراین در آینده و در مدیریت رابطه بازخوردهای بهتر و سودمندتری را از خود نشان می دهند.

این کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت اضافه کرد: یادگیری و شناخت تیپ شخصیتی  برای داشتن یک ارتباط سالم و موثر بر پایه شناخت رفتار و شخصیت افراد در زندگی فردی و اجتماعی حائز اهمیت است، به همین دلیل تیپ شناسی و رفتار شناسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته روانشناختی که قبل از ازدواج باید بدانید/ چگونه شخصیت شناسی داشته باشیم؟

نکته روانشناختی که قبل از ازدواج باید بدانید/ چگونه شخصیت شناسی داشته باشیم؟