مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 02:002021-09-25ورزشي

بردیایی که از سعادت دور شد/ پدیده والیبال یا دستگاه چاپ اسکناس؟


ستاره و پدیده والیبال ایران خیلی زود وارد حاشیه شده و این موضوع کار را برای قرار گرفتن وی در مسیر پیشرفت سخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بردیا سعادت، پشت خط زن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم به این تیم کره ای پیوست، اما با توجه به دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان و همچنین بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت داورزنی ریاست فدراسیون والیبال برگزار کرد تا درخصوص شرایط بردیا سعادت تصمیم گیری شود.

در نهایت مقرر شد فدراسیون ایران برای کمک به والیبال ملی و جلوگیری از سرمایه سوزی و حفظ موجودیت این رشته، ایمیلی را به باشگاه ویکستورم ارسال کند تا براساس آن بردیا سعادت 20 شهریورماه عازم ژاپن شود.

به این ترتیب بردیا سعادت در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار شد در ترکیب تیم ملی حضور نداشت، اما به ایتالیا رفت تا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان برای تیم ملی به میدان برود.

با وجود اینکه وی در بازی اول نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما در بازی دوم و مقابل آرژانتین برای لحظاتی در ترکیب تیم جوانان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردیایی که از سعادت دور شد/ پدیده والیبال یا دستگاه چاپ اسکناس؟

بردیایی که از سعادت دور شد/ پدیده والیبال یا دستگاه چاپ اسکناس؟