مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 00:452021-09-25بين الملل

دولت آمریکا باید رفتارش در مقابل ایران را تغییر دهد


یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با بیان اینکه اکنون زمان آن رسیده تا مذاکرات آغاز و به نتیجه برسد زیرا آمریکا در سطح منطقه و جهان ناتوان است، گفت: - یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با بیان اینکه اکنون زمان آن رسیده تا مذاکرات آغاز و به نتیجه برسد زیرا آمریکا در سطح منطقه و جهان ناتوان است، گفت: دولت آمریکا باید تحریم ها را بردارد و رفتارش در مقابل ایران را تغییر دهد.

عبدالرضا فرجی راد در گفت وگو با ایسنا در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اراده بازگشت به مذاکرات در صورتی که جدی و تأمین کننده حقوق و منافع ملت ایران باشد، گفت: به نظر می رسد اکنون زمان آن رسیده تا مذاکرات را آغاز کنیم، طرف مقابل متوجه شده که تا به امروز رفتارهایی داشته که نامطلوب تلقی می شود.

وی تصریح کرد: تیم بایدن حدود هفت ماه است که روی کار آمده اما اقدام موثری در ارتباط با اعتمادسازی انجام نداده و صرفا از جنبه تبلیغاتی بود که می گفتند اگر روی کار آییم به برجام برمی گردیم در حالی که مدت زمان قابل توجهی است که سر کار هستند ولی اقدامی انجام نداده اند.

این دیپلمات پیشین کشورمان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها نه تنها اقدامی انجام نداده اند بلکه در تلاش هستند تا تکمله ای به نام گفت وگو و مذاکرات منطقه ای و یا موشکی هم در مذاکرات بگنجانند که از این خواسته، طرف ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا باید رفتارش در مقابل ایران را تغییر دهد

دولت آمریکا باید رفتارش در مقابل ایران را تغییر دهد