مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 22:102021-09-25دانش

دانشگاه های ژاپن و عدم تمایل به بازگشایی حضوری!


در آستانه بازگشایی دانشگاه ها پس از تعطیلات تابستانی، بسیاری از موسسات آموزش عالی در ژاپن تمایلی به از سرگیری کلاس های حضوری در دوران همه گیری کووید-19 ندارند.

- در آستانه بازگشایی دانشگاه ها پس از تعطیلات تابستانی، بسیاری از موسسات آموزش عالی در ژاپن تمایلی به از سرگیری کلاس های حضوری در دوران همه گیری کووید-19 ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مینیچی، وضعیت دانشگاه های ژاپن درحال حاضر به نحوی است که حتی دانشگاه هایی که واکسیناسیون اعضای خود را انجام داده اند، قصد بازگشایی دانشگاه ها برای آموزش حضوری را ندارند.

چراکه نگرانند بازگشایی حضوری دانشگاه ها سبب شیوع مجدد سویه دلتا کروناویروس شود.

دانشگاه هوسی در توکیو در ابتدا برنامه ریزی کرده بود که در طول تعطیلات تابستان و پیش از آغاز ترم پاییز در 17 سپتامبر، واکسیناسیون اعضای خود را کامل کند اما به دلیل تاخیر در روند واکسیناسیون در ژاپن، برنامه ریزی شده که دوز دوم واکسن این افراد در تاریخ 2 اکتبر انجام شود.

همچنین، با توجه به اینکه پایتخت ژاپن در وضعیت اضطراری قرار دارد، این دانشگاه قصد دارد تا تاریخ 2 اکتبر کلاس ها را همچنان آنلاین برگزار کند.

در دانشگاه کیوشوسانگیو در جنوب غربی ژاپن، کلاس ها از تاریخ 13 سپتامبر آغاز شد و نحوه برگزاری آن به جز کلاس های عملی، آنلاین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های ژاپن و عدم تمایل به بازگشایی حضوری!

دانشگاه های ژاپن و عدم تمایل به بازگشایی حضوری!