مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 21:552021-09-25سياسي

نقره داغ دوشغله ها در انتخابات نظام مهندسی


انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی استان ها در حالی از روز 2 مهرماه آغاز شده که طبق قانون از نامزدی کارکنان برخی دستگاههای اجرایی که دارای تعارض منافع باشند جلوگیری شده است.

- انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی استان ها در حالی از روز 2 مهرماه آغاز شده که طبق قانون از نامزدی کارکنان برخی دستگاههای اجرایی که دارای تعارض منافع باشند جلوگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها از روز 2 مهرماه به شکل الکترونیکی آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد.

ویژگی بارز این انتخابات نسبت به دوره های گذشته ممنوعیت اشتغال همزمان در دستگاههای اجرایی با عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی است که به عنوان بخشنامه تعارض منافع از آن یاد می شود؛ موضوعی که خشت آن را عباس آخوندی ـ وزیر اسبق راه و شهرسازی ـ در نهم مهرماه 1397 بنا گذاشت که محمد اسلامی و رستم قاسمی نیز در دوره فعلی بر آن تاکید کردند.

بر اساس بند 5 ماده 2 مکرر آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب 1375 و اصلاحی سال 1394 اشخاص (حقیقی یا حقوقی) در ارائه خدمات مهندسی ساختمان باید از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی یا قبول منافع متعارض را فراهم آورد اجتناب نمایند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ دوشغله ها در انتخابات نظام مهندسی

نقره داغ دوشغله ها در انتخابات نظام مهندسی