مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 21:202021-09-25پزشكي

پیش بینی سرماخوردگی های شدید با کاهش محدودیت های اجتماعی


پزشکان در انگلیس می گویند از آنجا که محدودیت های مرتبط با شیوع ویروس کرونا در طول همه گیری، ارتباطات اجتماعی را به میزان قابل توجهی کاهش داد، - پزشکان در انگلیس می گویند از آنجا که محدودیت های مرتبط با شیوع ویروس کرونا در طول همه گیری، ارتباطات اجتماعی را به میزان قابل توجهی کاهش داد، موارد ابتلا به سرماخوردگی معمولی و آنفلوآنزا به مدت بیش از یک سال تقریبا وجود نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنها در عین حال تاکید دارند: اکنون که این مقررات برداشته شده و مردم معاشرت را به طور گسترده ای از سر گرفته اند، سرماخوردگی و سرفه زیاد شده است و در نتیجه، بسیاری از بیماران از مبتلا شدن به شدیدترین انواع سرماخوردگی ها که تاکنون تجربه کرده اند، شکایت دارند و در مواردی حتی از عوارض آن که هفته ها طول می کشد تا برطرف شود، خبر می دهند.

به عنوان مثال برای ربه کا لاندن ، بیمار 24 ساله و اهل بورنموت (انگلیس)، معمولا سرماخوردگی به معنی آبریزش بینی، عطسه و قدری گلودرد و کوفتگی بود اما سرماخوردگی های جدید او متفاوت و شدید شده است.

او می گوید که سرماخوردگی اخیرش، شبیه گذشته نبوده و شرح داده که در طول این بیماری به سختی میتوانسته بخوابد و حتی چند آزمایش سریع کرونا هم نشان داده اند که او به کووید-19 مبتلا نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سرماخوردگی های شدید با کاهش محدودیت های اجتماعی

پیش بینی سرماخوردگی های شدید با کاهش محدودیت های اجتماعی