مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:452021-09-25سياسي

انتقال دلیرمردی های دوران دفاع مقدس با زبان شعر و هنر یک ضرورت است


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برپایی محافل شعر و ادب با هدف انتقال دلیرمردی ها و جانفشانی شهدا و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل آینده ضروری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علیرضا مدنی در محفل شعر و آیین رونمایی از کتاب مساعت هفت در ایستادگی کردند و اجازه تعرض و گرفتن یک وجب از خاک سرزمین را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشور ایران افزود: علیرغم تحریم ها، مشکلات اقتصادی و تنگناها ملت ایران ایستادگی و مقاومت کردند و در این آزمون نیز سرافرازانه پیروز و موفق بیرون می آیند.

مدنی یادآور شد: کشور ایران علیرغم مشکلات اقتصادی متعدد در عرصه های مختلف پزشکی، هسته ای، نانو، نظامی و تسلیحاتی در رده کشورهای برتر جهان قرار دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام و شهدای انقلاب اسلامی گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از راه و روش آنها در زندگی ضروری است.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه ایثار و از خودگذشتگی در میان مردمان این سرزمین نهادینه شده است، نجات جان همسایگان گرفتار در آتش توسط نوجوان ایذه ای نمونه ای از ایثار و فداکاری ملت ایران عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دلیرمردی های دوران دفاع مقدس با زبان شعر و هنر یک ضرورت است

انتقال دلیرمردی های دوران دفاع مقدس با زبان شعر و هنر یک ضرورت است