مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-25سياسي

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور


یکی از اولویت های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد وحیدی شامگاه شنبه در دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسؤولیت ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه اسلامی است که پرچم در آن از یک سرباز به سرباز دیگری سپرده می شود.

وزیر کشور با اشاره به برخی افتخارات تاریخی استان بوشهر بیان داشت: این استان مملو از افتخار آفرینی و حماسه های بزرگ است که این امر مهم در تاریخ به اثبات رسیده است.

وحیدی در خصوص مشکلات پیش رو دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

وی ابراز داشت: بین مردم در جمهوری اسلامی نباید تبعیضی باشد و مردم یکسان بودن را باید در عمل مسؤولین دولت سیزدهم احساس کنند.

مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن معارفه استاندار جدید در هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با نگاه جهادی که دارند در توسعه استان موفق باشند، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به فرد نیست بلکه خدمت به تمام جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور