مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:302021-09-25بين الملل

سوریه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است


وزیر خارجه سوریه گفت که آمریکا بزرگترین ناقض منشور سازمان ملل متحد و حقوق بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از المیادین، فیصل مقداد روز شنبه افزود: ما معتقدیم که اگر واشنگتن به منشور سازمان ملل پایبند باشد، بسیاری از جنگ ها و فشار ها پایان می یابد.

وزیر خارجه سوریه اضافه کرد: آمریکا به دلیل دور شدن از سازمان های بین المللی بسیار آسیب دیده؛ اما همچنان به فشار خود علیه نهاد های بین المللی ادامه می دهد.

وی همچنین گفت که دور شدن سازمان ملل متحد از اصول منشور این سازمان باعث خواهد شد تا این سازمان فراموش کند که برای چه هدفی تأسیس شده است.

سوریه خواهان سازمان مللی است که به اصول خود پایبند باشد و اگر روسیه و چین نبودند، سازمان ملل از مدت ها پیش به پایان خود رسیده بود.

مقداد افزود: آمریکا و همپیمانانش از گذرگاه های مرزی سوریه برای کمک به گروه های تروریستی استفاده کردند و در حال حاضر ما سه گذرگاه را به کنترل خود در آورده و فقط یک گذرگاه در کنترل آمریکایی ها است.

وزیر خارجه سوریه اضافه کرد: تحریم و محاصره ای که آمریکا با حمایت اتحادیه اروپا به ما تحمیل کرده، مشکلات اقتصادی برای سوریه به وجود آورده است.

وی تأکید کرد که کشور های غربی تروریسم را در سوریه ایجاد کردند و دمشق هیچ اعتمادی به این کشور ها ندارد و آن ها همچنان خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

سوریه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است