مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:252021-09-25سياسي

امیر عبداللهیان: ایرانیان مقیم آمریکا می توانند بدون مشکل به ایران بیایند


وزیر خارجه ضمن برشمردن اقداماتی که در بخش های مختلف وزارت خارجه در ارتباط با خدمات کنسولی در دست طراحی و اجرا است، یکی از مهمترین وظایف همه سفارتخانه ها و کنسولگری ها را خدمت رسانی بدون وقفه و تبعیض به هم ایرانیان معرفی کرد.

- وزیر خارجه ضمن برشمردن اقداماتی که در بخش های مختلف وزارت خارجه در ارتباط با خدمات کنسولی در دست طراحی و اجرا است، یکی از مهمترین وظایف همه سفارتخانه ها و کنسولگری ها را خدمت رسانی بدون وقفه و تبعیض به هم ایرانیان معرفی کرد.

وزیر امور خارجه در جمع رییس و کادر دفتر حفاظت منافع ایران بر عزم قطعی آیت الله رییسی برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین مادری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، در نشست صمیمانه ای با رییس و کادر مدیریتی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفت و در خصوص چالش ها و اقدامات ضروری که برای بهبود خدمت رسانی ضروری است تبادل نظر کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

وزیر امورخارجه در این نشست که با حضور مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و هیأت همراه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان: ایرانیان مقیم آمریکا می توانند بدون مشکل به ایران بیایند

امیر عبداللهیان: ایرانیان مقیم آمریکا می توانند بدون مشکل به ایران بیایند